Fralvis

Alla inlägg under september 2013

Av Avve eller Frallan ♥ - 27 september 2013 21:52

Nu ska jag berätta om vad jag gör :) Jag kollar på idol men tänkte bara göra ett litet inlägg sådeså! #IdolSE #idol #heja #chips #godis #fredag #klockan #är 21.52
Hejdå! Adda oss på gsm: Tiffyn och Mia_love1

Av Avve eller Frallan ♥ - 8 september 2013 20:05

Buhu nej det är skola i morgon :(

Rädda mig, vill ju bli förkyld, men inte för förkyld ;(

Jaja, tror det var allt.

Ät så många frallor du bara kan nu!

Bye  

// Frallan 

Av Avve eller Frallan ♥ - 8 september 2013 18:41

VST!! Om frallan redan skrivit, så kommer en till!! (Har inte kollat xD.)

Äppelkaka!!

Du behöver:
2 dl socker
2 dl vetemjöl
1 ägg
150 g smör

Gör så här:

Blanda socker + smör i matberedaren, häll i resten och blanda!! Lägg i smeten i en form. (Jag använde en silikonform.) Lägg på frukt - äpplen i skivor eller annan frukt/bär -strö över kanel och pärlsocker. Gräddas 30 min i 200 grader celsius.

Klart! Observera att detta recept kommer från ett.... Recept? Har skrivit av alltså. Men har förtydligat vissa saker.

Hoppas att du gillade den! // Alv

Av Avve eller Frallan ♥ - 7 september 2013 20:44

#baraföratt #puddipuddi #merbesökaretack #fralvis #alvis #frallan #blodpudding #tack #1337 detta var bara för att få lite flera läsare!! Vi går med på att vara veckans blogg typ hos någon och tipsa gääärna är ni snälla!

Av Avve eller Frallan ♥ - 7 september 2013 20:00

Jag bloggar lite iaf! Äter maoam och såsar lite här jaow.. Biiild!!

Ps: rösta gärna i våran senaste
omröstning här på bloggen!
Vad kan vi förbättra? Tyck till!
Ojojoj! Glömde det viktigaste
// The Alv

Av Avve eller Frallan ♥ - 7 september 2013 16:31

Hej! Idag så äre ju lördag.. Party party dagen liksom.. Jag ska ha gäster så bloggar inte mer idag men bloggar juh genom mobilen så sry för 0 smiliesar.. Men kan blogga från datan imorgon. // Alven

Av Avve eller Frallan ♥ - 6 september 2013 19:40

Fråga på! Svarar på alla frågor som skrivs i kommentars fältet down here! Kommentera ???

Av Avve eller Frallan ♥ - 6 september 2013 19:39

Äntligen fredag! Nån som haft en lång vecka? Jag har! Men nu behöver jag lite ledighet. Jag o frallan träffades i helgen men det känns som en evighet sen ? men vi ses ju snart igen! Nån som vill något? Kommentera eller fråga! ?

Presentation


Hej! Vi är två kusiner som bloggar, bloggar, & spelar dator! Vi gör många inlägg, ja ju fler som läser såklart.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Läsare

  Hej alla läsare!!! Hoppas ni rekomenderar denna blogg till andra. Ha en bra dag.  Och glöm inte att njuta av livet!

Vi blir så glada om ni chekar in här varje dag <3 #Checka #snälla #jordgubbar #mumsmums #tack #kram

Peace mus

Music mus

Green Blinking Music Note

Nejmen gud så söt - mus

Hamutaro - Hamtaro 6

finaste ♥

Green Moustache

Skapa flashcards