Fralvis

Alla inlägg under oktober 2013

..

Av Avve eller Frallan ♥ - 30 oktober 2013 18:45

Förlåt för dålig uppdatering men det är så att jag har as dåligt internet (för att det typ har tagit slut) och jg vet att frallan är i Göteborg (eller hon var det igår iaf) och ska hälsa på mig snart ???????????????????????????????????????? Och det är ju också så att vi har ju höstlov! Men vi ska nog blogga snart igen!


VST: rostade pumpakärnor!!
1. Gröp ur en pumpa
2. Rensa ut kärnorna
3. Rosta de (glömt hur länge o så men recept är lätt att hitta!)
4. Lägg i en skål och ha som snacks!??

Kram från Bullen (okej alvis om det ska va så noga då :P)

Av Avve eller Frallan ♥ - 21 oktober 2013 18:46

Japp! Nu har jag ändrat den! Det var ju inte så svårt :o


Näe men måste äta så ciaoo



#kortadteinläggetpålänge #cool #måste #äta #love #mys #måndag #blogg #hejdå

Av Avve eller Frallan ♥ - 20 oktober 2013 17:46

Idag så har jag inte vart inne på gSm! (OMG *förvånat ljud*)

Men ska logga in snart! Hur mår niiii?? Mår ni bra? Mmm.. Tänkte väll


Men ta o lyssna på dena playlist

du kommer inte att ångra dig!


Hejdå!
Från en liten glad tjej som är yngre än 100! :O

Heyro from Alvis

Av Avve eller Frallan ♥ - 19 oktober 2013 18:49

Nuärelördagguys   


Och;

Lördag = Godis

Godis = Mums

Mums = Mums Mums

Mums Mums = Choklad

Choklad = Godis

Godis = Lördag


  


Nejmen nytt ämne:


Halloween   


Jomen nu är det ju snart halloween!

Så varför inte redan nu tänka på vad man ska göra förnåt?

Man kanske ska gå på Halloween party?

Eller gå och plinga på dörrar och säga det klassiska: Bus eller Godiiis? 

Men man brukar väll klä ut sig på båda de sakerna så jag ska göra en omröstning (omg)   

Så vad ska ni vara? Det är frågan!
Svara gärna på omröstningarna och   tipsa    Gärna om vår blogg!

Seees!

InläggetärgjortavAlvis

Av Avve eller Frallan ♥ - 18 oktober 2013 18:16

Okej, nu är det fredag. Ja.

Kul, eller?

Men, sorry för detta igen, men har ni en modell på gsm, så kan ni nu chatta med mig i forumet!

( Frallan/mia_love1 )

Länk; http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=4986208#bottom

Så nu vidare till fredag ... Ja men vad ska i göra ikväll då? Jag är sugen på mat! Och förrätten blir också räkmacka med .. ja något. Men nu ska jag äta hey!


Whoops, glöde nästan det viktigaste; 

/ÄtmigjageenFralla!

gSm

Av Avve eller Frallan ♥ - 16 oktober 2013 19:30

Okej, Alvis kanske har skrivit redan, men ja då var det dehär med gSm.

Om du har en modell där läser du vidare, annars får du, men kanske onödigt?

I kommentarer kan du;

Skriva vad du heter.

Skriva Nivå.

Skriv VIP/medlemskap eller ej.

Aktiv eller oaktiv.

Hur länge har du haft din Modell? Skriv!

-------------------

T.ex 1(Frallan); 

Min modell heter; Mia_Love1

Min nivå är just nu på 9.

Jag är ej VIP :/

Men jag är aktiv ;P

Min modell har jag haft i 1-2 år nu.

.............................................

T.ex 2(Alvis):

Tiffyn

Nivå 7

Inte VIP..

Ganska aktiv, mittemellan.

1 år ;)

----------------------------

Så snälla skriv! Tror det här var det längsta inlägg.... Jao på länge?   


Dettalångainläggärgjortav;Frallan ^^   



gSm

Av Avve eller Frallan ♥ - 16 oktober 2013 19:30

Okej, Alvis kanske har skrivit redan, men ja då var det dehär med gSm.

Om du har en modell där läser du vidare, annars får du, men kanske onödigt?

I kommentarer kan du;

Skriva vad du heter.

Skriva Nivå.

Skriv VIP/medlemskap eller ej.

Aktiv eller oaktiv.

Hur länge har du haft din Modell? Skriv!

-------------------

T.ex 1(Frallan); 

Min modell heter; Mia_Love1

Min nivå är just nu på 9.

Jag är ej VIP :/

Men jag är aktiv ;P

Min modell har jag haft i ca 2 år nu.

.............................................

T.ex 2(Alvis):

Tiffyn

Nivå 7

Inte VIP..

AKTIV!!!

1-2 år ;)

----------------------------

Så snälla skriv! Tror det här var det längsta inlägg.... Jao på länge?   


Dettalångainläggärgjortav;Frallan ^^   



Ochredigeratav;Alvis "."

Av Avve eller Frallan ♥ - 7 oktober 2013 16:49

Om 10min ska man till optikern. ( kl.15.00 2013-10-07) 

Kul, mhm.

Nu ska man åka, 10min tidigare -.-

Jaja, det blev ett inlägg från mej!


// Frallan   

Presentation


Hej! Vi är två kusiner som bloggar, bloggar, & spelar dator! Vi gör många inlägg, ja ju fler som läser såklart.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Läsare

  Hej alla läsare!!! Hoppas ni rekomenderar denna blogg till andra. Ha en bra dag.  Och glöm inte att njuta av livet!

Vi blir så glada om ni chekar in här varje dag <3 #Checka #snälla #jordgubbar #mumsmums #tack #kram

Peace mus

Music mus

Green Blinking Music Note

Nejmen gud så söt - mus

Hamutaro - Hamtaro 6

finaste ♥

Green Moustache

Skapa flashcards