Fralvis

Direktlänk till inlägg 3 november 2013

Frallan spejlar trymmor

Av Avve eller Frallan ♥ - 3 november 2013 12:29

Jaoww Dagens Trymmis är FRALLIII!! Ojeee

OMG SHE PLAYS THE PIANOOOOOO 2!

  


Diggar...



- Man måstee få digga lite orgel ibland!

- Hemma musiik - (och hemma möslii)

- Kramar till alla vst älskare (GURKAAAN)

- Skölpadde powahh

- Jomenn de e ba att fluummmmaaaaaaaaa

- Fluumm

- Flymm

- Lyssnar till vår dj!!! Mizzz DJ BOSS

 


TRUE STORREYYY!


Man somnar ju för man sooover liksom.. Bara man inte är för Björni eller så för då blir man som björnen sover (Nivet den där viisan) Känner mig björni.. Ojsan.. Spillde lite drink på golver.. (björnfasoner nivet) Jag tror att jag blir en björn snart. Väck mig till December.. Vill inte missa Riga..



Okejj, det var ba en flummig text som jag (typ) inte bryr mej om!



Ajja, Hoppas att du gillade inlägget, tryck i så fall på gilla knappen in the hörn såses vi!!


#slickadigpåarmbågenomdukan >:)


 
 
Ingen bild

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 november 2013 12:51

#skalispowah

Avve eller Frallan ♥

3 november 2013 12:53

Grymm hashtag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Avve eller Frallan ♥ - 23 juni 2014 19:05

NU SKA VI GÖRA NYTT REKORD MED SIDVISNINGAR! TIPSA FARMOR, MORFAR OCH BRYLLINGAR FÖR HÄR KOMMER VI! :D Förra rekordet: 566 sidvisningar och 33 unika besökare! Nu slår vi det!...

Av Avve eller Frallan ♥ - 18 juni 2014 13:14

Nu är det snart midsommar    Yaaayy! Vad ska ni göra? Jag ska vara på min (och Frallans) farmors och farfars landställe. Det kommer att bli jättemysigt! Jag vet inte riktigt om Frallan kommer att vara där. Tror inte det men jag vet inte.. Hoppas i al...

Av Avve eller Frallan ♥ - 12 juni 2014 18:17

Hej hej hej! Igår hade jag skolavslutning (Frallan hade idag) och det var AWESOME! Nu är det sommarlov liksom! Igår var jag med mina 3 bästa kompisar och badade i 5 och en halv timme! Seriöst! Vi åt där, vi träffade våra andra vänner och hade parteey...

Av Avve eller Frallan ♥ - 8 juni 2014 12:26

Jag tänkte göra en ganska lång uppdatering om vad som händer just nu osv.   Har det någonsin känts som om du har blivit träffad av en regnbåge någon gång? Jag vet inte riktigt varför, men så känns det för mig nu! Jag är jätteglad varje dag och ja...

Av Avve eller Frallan ♥ - 8 juni 2014 12:13

Igår fick jag ett spontant besök av... Frallan! Jag visste inte att hon skulle komma och de hade inte planerat att komma! Men de kom! :) Iaf så var det askul och jag önskar att hon och hennes familj hade stannat lite längre än till för en timme s...

Presentation


Hej! Vi är två kusiner som bloggar, bloggar, & spelar dator! Vi gör många inlägg, ja ju fler som läser såklart.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Läsare

  Hej alla läsare!!! Hoppas ni rekomenderar denna blogg till andra. Ha en bra dag.  Och glöm inte att njuta av livet!

Vi blir så glada om ni chekar in här varje dag <3 #Checka #snälla #jordgubbar #mumsmums #tack #kram

Peace mus

Music mus

Green Blinking Music Note

Nejmen gud så söt - mus

Hamutaro - Hamtaro 6

finaste ♥

Green Moustache

Skapa flashcards