Fralvis

Alla inlägg under januari 2014

Av Avve eller Frallan ♥ - 31 januari 2014 20:36

Chilla här LIXXXXXOM.

Okej jag har gjort tre inlägg idag eh, fyra ja fyra men jag ska ta bort ett för det blev två inlägg om ett inlägg.

Jaja meen det är fredag ja så jag vill inte slösa så mycket tid här. Förlåt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meeen jag orkar inte skriva fler inlägg nu, nu ska jag ta lite godis och sätta mig framför TV:n eller logga in på något spel :)

Jaja hej sålänge.



TREVLIG FREDAGKVÄLL!

//Frallz

Av Avve eller Frallan ♥ - 31 januari 2014 20:08

Uhm ja nu blev det en onödig sifferlista här. Jaaaaaaaaaaaa NI GILLAR FRALLANS SIFFERLISTOR JAG VET SÅ HÄR KOMMER EN OK.


1.NU börjar den och du tror att...

2.Den bara blir dålig oooch..
3.Kort
4.KAAANSKE HAR DU RÄTT!?

5.Nej för att du har fel, Nej du har nog kanske rätt.
6.Snöar det hos dig?
7.Hos mig gör det ( 2014-01-31-20:26 )
8.Haha xP
9.Jo men nu har jag slut på saker att skriva
10.eller?
11.Jo, eh jaa.
12.Men just det jag glömde ju...
13.DET ÄR ...
14.FREDAG
15.Meen men men 
16.Nu har jag inget mer ://
17.Ehm har du tråkigt nu?
18.Kanske för...
19.ATT JAG INTE KOMMER PÅ NÅGOT ATT SKRIVA?
20.Eh ja. Eller.
21.Asså nej. Men jag ska komma upp till 30 eller...
22.31 :(
23.Asså 7 till?
24.Eller 6... Eller alltså.
25.VARFÖR :(
26.Okej jag har slut på idéer. 
27.Eller stavade jag rätt där..
28.Ja ..
29.Ohhh ohh 2 till :)
30.Eller eeeen 
31NU VAR DET SLUT PÅ DET TRÅKIGA ( JAG TOG DENNA SIFFRA FÖR ATT DET ÄR SISTA JANUARII) 

 

 

 

Ehm nu var det slut du kanske inte gillade den inte jag heller. Men aja hejdå.

TREVLIG FREDAGKVÄLL   

Av Avve eller Frallan ♥ - 31 januari 2014 20:06

Jaaaa äntligen :)

FREDAG YEYEYEYEYYEYEYEY

Ska ni se på mello imorgon? Det ska jag!!!   

Sorry ifall att jag bara skriver massor men DET ÄR JU FREDAG!!!?!?!?!?!?!?!?!????????????  


Så det var det nu kommer det fler inlägg sen HEJ SÅ LÄNGE // Frallz   

Av Avve eller Frallan ♥ - 23 januari 2014 18:53



Till: Dig
Från: Alvis

Meddelande:

Hej, Jag tänkte att ni ville ha lite låttips? Detta är mina favoritlåtar som "barn" eller "ungdomar" sjunger! Här är de i alla fall, och hoppas att du njuter när du lyssnar och lyssnar riktigt noga på texterna. Jag lyssnar alltid på denna playlist när jag spelar.. Om och om igen! Ha det så bra!
// Din Alvis

Av Avve eller Frallan ♥ - 12 januari 2014 20:27

Hej här är jag och som ni ser inte på headern men där ni ser en bild som ni ser munnen på och en som har blont hår och över det står de Fralvis.

Jag är den med det blonda håret /Frallan\ Och Alvis är hon med Bruna fina håret och den rosaröda fina munnen ♥




Hejhej detta var ett inlägg av Frallan med Choklad   

Av Avve eller Frallan ♥ - 9 januari 2014 17:54

Vad gör ni?!!!!


Behövde blogga lite bara   


Vet inte vad jag ska blogga om  

eheheheheh men mer kommer snart eheh...


FÖRRESTEN!!!!!! VÄNTA !!!! 

Har ni haft ett bra 2013 ;3 


Det har jag iallafall!


Så hejdå!!//Frallan   

Presentation


Hej! Vi är två kusiner som bloggar, bloggar, & spelar dator! Vi gör många inlägg, ja ju fler som läser såklart.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Läsare

  Hej alla läsare!!! Hoppas ni rekomenderar denna blogg till andra. Ha en bra dag.  Och glöm inte att njuta av livet!

Vi blir så glada om ni chekar in här varje dag <3 #Checka #snälla #jordgubbar #mumsmums #tack #kram

Peace mus

Music mus

Green Blinking Music Note

Nejmen gud så söt - mus

Hamutaro - Hamtaro 6

finaste ♥

Green Moustache

Skapa flashcards