Fralvis

Alla inlägg under februari 2014

Av Avve eller Frallan ♥ - 16 februari 2014 17:47

Hej! Jag ville bara säga glad alla hjärtans dag! Vad gjorde ni på alla hjärtans? Gjorde ni någon xtra glad kanske? :D Själv köpte jag godis. Till mig själv. Och min familj. På ICA. Vad gjorde ni? Kommentera!

Idag köpte jag min första VS :) Mango Temptation! Den luktar ASGOTT!! XOXO Alvis

Av Avve eller Frallan ♥ - 2 februari 2014 19:05

Fin stavning.. Ajja, god kväll, jag känner mig lite frallig idag så det blir en..SIFFERLISTA   Men det är liksom en 2day lista!

1. Min brorsa väkte mig genom att retas lite..
2. Han sa - Alvis, sover du?
3. Jag åt frukost med honungsflingor
4. Jag hade jäätte tråkigt
5. Jag gick in på gSm en stund
6. Jag kollade om nån hade lagt upp en video på vfm
7. Ingen hade det *crying*
8. Jag kikade lite med Frallan bl.a
9. Jag gick och köpte godis för att försörja mig lite
10. Jag gjorde te
11. Jag lyssnade på Harry Potter och Dödsrelikerna
12. Jag kollade insta
13. Jag kollade vfm
14. Jag kikade igen (YOLO)    
15. Jag satte mig här
16. Jag skrev nummer 1-5 på min punktlista

17. Jag skrev nummer 6-10 på min punktlista
18. Jag skrev nummer 11-15 på min punktlista
19. Jag skrev nummer 16-19 på min punktlista

20. Sen skrev jag det som står där nere   

 

 

Hejdådå.. GLÖM INTE ATT RÖSTA OM BÄSTA VS!! SNÄLLAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Till er som har sett Frost: Var den bra? Ska se den nästa vecka.. Den verkar vara asbra!
Ajja.. Hare gött som en körv

// Alvis

Presentation


Hej! Vi är två kusiner som bloggar, bloggar, & spelar dator! Vi gör många inlägg, ja ju fler som läser såklart.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Läsare

  Hej alla läsare!!! Hoppas ni rekomenderar denna blogg till andra. Ha en bra dag.  Och glöm inte att njuta av livet!

Vi blir så glada om ni chekar in här varje dag <3 #Checka #snälla #jordgubbar #mumsmums #tack #kram

Peace mus

Music mus

Green Blinking Music Note

Nejmen gud så söt - mus

Hamutaro - Hamtaro 6

finaste ♥

Green Moustache

Skapa flashcards